Klantenservice

De medewerkers van Visser & Visser staan altijd voor u klaar. Heeft u vragen over een bepaald product of over uw bestelling, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Ook wanneer u meer wilt weten over verhuur of een afspraak wilt maken voor reparatie en kalibratie van artikelen, dan kunt u bellen of mailen naar onze klantenservice.

 

Verzending Nederland en België

Artikelen worden in de meeste gevallen met een pakketdienst verzonden. De grotere artikelen, zoals materiaalcontainers en bouwhekken, brengen we met onze eigen bezorgdienst. De verzendmethode en -tarieven verschillen per product. Er zijn vijf tarieven:

  • gratis verzending binnen Nederland bij bestellingen groter dan € 350,- excl. Btw, voor België geldt gratis verzending bij bestellingen groter dan € 500,- mits de bestelling via de standaard pakketdienst verstuurd kan worden.
  • pakketdienst standaard Nederland: €15,- België: € 29,-
  • pakketdienst grote pakketten Nederland: € 29,- België: € 58,-
  • palletzendingen Nederland: € 55,- België: € 75,-
  • bezorgdienst zeer grote en/of zware producten Nederland: € 99,- België € 150,-

Het juiste verzendtarief wordt vermeld op het afrekenscherm.

 

Verzending Duitsland, Frankrijk en Luxemburg

Visser & Visser levert in Duitsland, Frankrijk en Luxemburg.

Voor standaardverzendingen bedragen de kosten € 45,-  en voor een palletzending bedragen de kosten € 110,-. Wanneer uw bedrijf in een van de genoemde landen gevestigd is, brengen wij geen btw in rekening bij een geldig BTW-nummer.

Het juiste verzendtarief wordt vermeld op het afrekenscherm.

 

Afhalen

Wanneer u uw bestelling wilt afhalen, dan kunt u dit aangeven in het betaalscherm. Bij afhalen brengen wij uiteraard geen verzendkosten in rekening. Wij adviseren u wel de bevestigingsmail af te wachten nadat u de order via de website heeft geplaatst. U kunt ook telefonisch contact opnemen, zodat wij kunnen controleren of het artikel op voorraad is. Het adres waar u uw bestelling kunt afhalen is: Visser & Visser BV, Veldsteen 25, 4815 PK Breda, tel. (076) 541 5073. Er is een pinautomaat aanwezig.

 

Betaalmethoden

U kunt bij ons betalen met iDEAL (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland), VISA, Maestro, MasterCard, VPay. Bij afhalen kunt u ook pinnen.

 

Levering op rekening

U kunt voor levering op rekening een verzoek indienen via e-mail of telefoon. Wij vragen daarbij om een uittreksel van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel. De beoordeling van uw aanvraag kan enige tijd in beslag nemen.

 

Retourprocedure

Onze medewerkers doen er alles aan om uw bestelling zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Is er toch iets misgegaan? U kunt u de artikelen retourneren als er sprake is van: 

  • een artikel dat te veel geleverd of besteld is;
  • een artikel dat verkeerd geleverd of besteld is;
  • een artikel is dat beschadigd of defect* geleverd is.

Artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen niet worden geretourneerd, tenzij deze beschadigd of defect geleverd zijn. Dat geldt ook voor producten die op maat zijn gemaakt, zoals kleding of textiel met een eigen opdruk, verkeersborden met eigen tekst, verkeershekken met logo of andere producten waar een eigen ontwerp, kleur of tekst van toepassing is. Bij printen of opdrukken ontvangt u altijd een drukproef. Wij gaan pas produceren als u akkoord bent.

Door ons geleverde artikelen kunt u binnen 7 dagen** na ontvangst retourneren in de originele, onbeschadigde verpakking, in ongebruikte staat en compleet met alle accessoires. Hiervoor is een retourformulier en retournummer nodig. Wanneer u de retourprocedure volgt, dan zal het retourneren snel en goed verlopen, zowel logistiek als administratief. 

Alvast dank voor uw medewerking!

 

1. Retourformulier aanvragen

Wilt u een artikel retourneren? Stuur dan binnen 7 dagen na ontvangst van de artikelen een e-mail naar klantenservice@visserbreda.nl. Vergeet niet in de e-mail uw webshop ordernummer en de reden van retournering te vermelden. Wij sturen u vervolgens een retourformulier met retournummer toe en verzoeken u dit retourformulier volledig in te vullen en samen met de artikelen te retourneren naar het op het retourformulier vermelde adres. 

Slecht verpakte, incomplete producten of retourzendingen zonder retourformulier nemen wij niet in behandeling. Ook producten die na 7 dagen worden geretourneerd, kunnen wij niet vergoeden. 

 

2. Terugstorten aankoopbedrag en verzendkosten

Zodra wij de artikelen hebben ontvangen en deze voldoen aan de genoemde retourneringsvoorwaarden, storten wij de aanschafprijs zo spoedig mogelijk terug. Dit doen wij uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen op het bij ons bekende rekeningnummer. 

Wanneer er door ons te veel of verkeerde artikelen afgeleverd zijn, of wanneer een artikel bij levering beschadigd of defect is, dan komen de verzendkosten en eventuele herstelleveringen uiteraard voor onze rekening. Zijn er naast het geretourneerde artikel ook andere producten geleverd, dan worden de gemaakte verzendkosten van de originele levering niet gecrediteerd.

* Raakt het artikel later defect? Garantietermijnen op de door ons geleverde producten staan omschreven in de algemene voorwaarden.

**Voor particuliere klanten geldt de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen.

kalibratie-visserbreda

vacuum-handapparaat-model-nemo-grabo-plus-in-koffer