Commercieel Medewerker Binnendienst

Het bekende gezegde van de 'spin in het web' duikt overal op het internet en vooral in vacatures. Maar stel je voor dat je niet alleen de 'spin in het web' bent, maar dat je bij ons de kans krijgt om dat web zelf te creëren. Bij Visser & Visser ga je een stap verder. Je bent namelijk niet alleen de centrale collega die alle draden verbindt; je hebt ook de mogelijkheid om zelf de architect te zijn van dit web. Bij ons krijg je de vrijheid voor ondernemerschap en zoeken we jouw initiatief om onze klanten te kunnen adviseren over meer dan 5.000 kwaliteitsproducten voor de grond-, weg- en waterbouw.

Heb jij (bijna) een commerciële opleiding afgerond en ben jij iemand die van aanpakken weet? Lees dan verder!

Wat bieden wij jou?

  • Een leuke, veelzijdige en afwisselende fulltime baan
  • Enthousiaste collega’s en gezellige teamuitjes
  • Goed salaris, passend bij jouw kennis en vaardigheden
  • Aantrekkelijke bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer
  • 25 vakantiedagen
  • Tijd-voor-tijd regeling
  • Maandelijkse kennissessies voor en door collega’s
  • Een uitgebreid inwerkprogramma
  • Cursussen, training of opleidingen die je interesseren en bijdragen aan je persoonlijke én professionele ontwikkeling.

Wat ga je doen?

Als binnendienstmedewerker ben je de spil van ons bedrijf. Of de klant nu bestelt via de buitendienst, telefoon of webshop: je gaat er direct mee aan de slag. Ook wanneer de klant een offerte aanvraagt, specifieke productinformatie nodig heeft of een klus aan de printstudio uitbesteedt, zorg jij dat het in orde komt. Als commercieel medewerker binnendienst luister je naar de behoeften van de klant en vertaal je dit naar een concreet en afgestemd aanbod. Zie je een commerciële kans? Als het even kan, grijp je die natuurlijk.

Hoe kan een dag eruit zien?

  • We starten om 08.00 uur met een bak koffie tijdens onze maandagochtendmeeting. We trappen af met een snelle check-in, delen onze doelen en prioriteiten voor de week.
  • Na deze meeting gaan we aan de slag. Terwijl we alle mails wegwerken, staan we tussendoor klanten telefonisch te woord, want de telefoon staat nooit stil.
  • We voeren de binnengekomen orders in het systeem en beslissen welke verzendmethode aan elke order wordt gekoppeld. Ook checken we de voorraad. Zijn er aanvullende bestellingen nodig? Dan geven we een opdracht aan onze collega inkoper.
  • Bij het invoeren van offertes nemen we contact op met de collega’s van de buitendienst. We verzamelen informatie, maken de offerte compleet en sturen het naar de klant.
  • Na de lunch checken we de openstaande orders en projecten nog een keer. We controleren of alles goed gaat en lopen een rondje in het magazijn. Zo kunnen we snel schakelen en creatieve oplossingen bedenken als het nodig is.
  • We houden contact met onze fabrieken om op de hoogte te blijven van de doorlooptijden. En aan het einde van de dag ronden we af door alle openstaande taken af te vinken.

Collega's aan het woord

Klanten vooruit helpen, adviseren en blij maken met hun keuze. Daar haal ik voldoening uit. En het werken in teamverband. Uiteindelijk vormen we hier met zn allen één team.” - Jesper

Op de binnendienst komt alles samen. Wij maken van alles één geheel en zorgen voor een goede communicatie richting de klant. We werken vaak langdurig samen met klanten en bouwen een band op. Dat maakt het klantcontact erg leuk. Collegas hebben ook veel voor elkaar over. We werken op basis van vertrouwen en er wordt geïnvesteerd in relaties en mensen.” - Marcus

Wat neem jij mee?

Naast enthousiasme om deze rol eigen te maken, vragen wij:

  • Een relevante mbo-4/hbo opleiding, zoals commerciële economie.
  • Je kunt snel schakelen, zonder in te leveren op nauwkeurigheid.
  • Je kunt goed plannen en organiseren, waardoor klanten de juiste producten op het gewenste tijdstip ontvangen.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Kun je je ook goed redden in de Engelse en Duitse taal? Dan heb je een streepje voor.
  • Kennis van (SAP) ERP en technisch inzicht is een pré.

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden en wil jij deel uitmaken van ons familiebedrijf? Solliciteer dan vóór 21 juni 2024 via vacature@visserbreda.nl. Heb je eerst nog wat vragen of wil je een oriënterend gesprek? Neem dan contact op met Shima via 06 24 65 62 10 (bellen/WhatsApp). We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Over ons

Visser & Visser is al meer dan 60 jaar dé leverancier in materialen voor de grond-, weg- en waterbouw. Van verkeersborden, laserapparatuur en afzetmaterialen tot rioolafsluiters, heggenscharen en trilplaten. Wij zijn een familiebedrijf met een team van ruim 30 enthousiaste collega’s. Werken en plezier gaan bij ons hand in hand. Collegialiteit en goede samenwerking vinden wij heel belangrijk. De communicatielijnen zijn kort, de cultuur is informeel. Onze mensen hebben ‘hart voor de zaak’, verantwoordelijkheidsgevoel en een gezonde dosis praktisch inzicht.

Meer weten over wie we zijn en wat we doen? Ga naar onze website of naar ons artikel op Jobsmagazine, waarin Harold de Jong - al ruim 25 jaar één van de drijvende krachten van Visser & Visser - en mede-eigenaar Huib-Jan Visser vertellen wat er nou zo fijn is aan het werken bij ons familiebedrijf.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet in behandeling genomen.

p1938-doneerring

“kalibratie”