Administratief medewerker huur en reparatie
Over de vacature
Voor onze afdeling financiële administratie zoeken wij versterking! Zoek jij afwisselende werkzaamheden, voel je je thuis in een familiebedrijf en woon je in de buurt van Breda? Dan komen we graag met jou in contact.
Wat bieden wij jou
- Fulltime functie, 28 uur is bespreekbaar
- Salaris tussen de € 2500,- en 3000,- bruto per maand, passend bij jouw opleiding, kennis en ervaring
- Een aantrekkelijke bonusregeling
- 25 verlofdagen (bij fulltime aanstelling)
- Werken bij een stabiel en gezond bedrijf
- Een enthousiast en vakkundig team van 25 collega’s
- Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
Wat ga je doen
Samen met jouw collega’s Anne en Eelke zorg je voor de financiële administratie van Visser & Visser Breda! In dit klein en hecht team werk je zelfstandig aan eigen hoofdtaken. Tegelijkertijd help je elkaar en spring je bij waar nodig. Als het gaat om de verhuur en reparaties, ben jij straks hét administratieve aanspreekpunt binnen onze organisatie!
Van laserapparatuur en afzetmaterialen tot rioolafsluiters, heggenscharen en trilplaten; een belangrijk deel van ons assortiment hebben we opgenomen in een uitgebreid huurprogramma. Daarnaast voeren we ook reparaties uit en verzorgen we het onderhoud van technische apparatuur. Dit vraagt om een goed overzicht en een nauwkeurige (financieel) administratieve verwerking en opvolging. Daar hebben we jou bij nodig! Je gaat aan de slag met het invoeren van de huur- en reparatieorders en het monitoren van openstaande reparatiebonnen. Je bent verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie, verwerkt inkoopfacturen en brengt offertes uit. Ook ondersteun je de verkoop buitendienst, bijvoorbeeld bij een vraag over een klantenorder, reparatie of factuur.
Daarnaast word jij het eerste gezicht en stem van ons familiebedrijf: je bemenst de receptie waar je gasten verwelkomt en de telefoon aanneemt. Zo worden onze klanten altijd te woord gestaan en vooruit geholpen!
Jouw profiel
- Je hebt een afgeronde mbo-4 of hbo-opleiding, in de richting van bedrijfsadministratie, accountancy of een andere opleiding waardoor je kennis hebt van financiële stromen.
- Je werkt nauwkeurig en controleert je eigen werk.
- Je bent cijfermatig sterk onderlegd.
- Je hebt een vlotte, klantgerichte instelling.
- Je hebt goede kennis van Microsoft Office en SAP ERP.
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, waardoor je onze klanten telefonisch en schriftelijk goed te woord kunt staan.
- Je kunt gemakkelijk schakelen tussen de verschillende werkzaamheden, ook wanneer het wat drukker is (stressbestendig).
Is dit de baan voor jou?
Ben jij de administratief medewerker die we zoeken? Voel jij je thuis in de bedrijfscultuur van een familiebedrijf? Wil jij met ons meebouwen aan een organisatiecultuur van gelijkwaardigheid, respect, open communicatie en veiligheid? Reageer dan snel via vacature@visserbreda.nl t.a.v. Shima Kia. Voor vragen kun je ook bij haar terecht. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Sollicitatieprocedure
Is er een match met jouw profiel? Dan nodigen we je graag uit voor een uitgebreidere kennismaking bij ons in Breda. Het eerste gesprek is met Eelke Hain-Brenders (senior medewerker financieel administratie). Het tweede gesprek is met Huib-Jan Visser (directie).
Werken bij Visser & Visser Breda
Werken en plezier gaan bij ons hand in hand. Collegialiteit en goede samenwerking vinden wij heel belangrijk. De communicatielijnen zijn kort, de cultuur is informeel. Onze mensen hebben ‘hart voor de zaak’, verantwoordelijkheidsgevoel en een gezonde dosis praktisch inzicht. Wil je meer weten over wie we zijn en wat we doen? Ga naar www.visserenvisser.nl/over-ons.
We willen graag rechtstreeks in contact komen onze nieuwe collega. Daarom stellen wij acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs. Bedankt voor je begrip!